pondělí 2. září 2013

Ema jde udělat "díru" do světa

Dnešní krásný den ...
 ráno se x krát doobléknout .. 
holky jsou holky ..
 musí jim ladit fusekle i čelenky :-D ... moje nervy

Emince se ale moc líbilo ...  a to je hlavní












 

7 komentářů:

  1. Lení, ať jí to nadšení a zápal vydrží! A aktovka ať všechny prvňáčky nesklátí - chudáčci malí, takové nálože hned! Doufám, že jste vykročily všechny holky pravou!

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, ať jim to nadšení hlavně dlouho vydrží. měj se Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, tak ať se ve škole Emičce líbí.

    A já Ti chci ještě extra poděkovat za ten odkaz na Beruzzku. Budu mít narozky a mamka s Járou furt nevědí, co by mi jako dali. Tak mě napadlo, že by mi mohli koupit u Beruzzky nějaký kurz. Potřebovala bych vysvětlit zrovna ten overlock. Ať mi tady ten stroj nezahálí, když už ho mám :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotky. Kéž se bude líbit dál.

    OdpovědětVymazat
  5. Ať se daří. Tfuj, tfuj, tfuj.

    OdpovědětVymazat
  6. držím palce, ať se malé líbí...

    OdpovědětVymazat
  7. Taky držím palce! Vypadá, že je fest natěšená, tak aby jí to vydrželo!:))

    OdpovědětVymazat